Prop d’una trentena de persones han assistit aquesta setmana a les presentacions que Energia del Prat ha ofert a la Casa de l’Energia per informar de les importants novetats i millores que viu la comunitat energètica local. La majoria formen part dels quatre grups d’autoconsum compartit actius i han estat les primeres a ser convocades perquè seran també les que abans podran beneficiar-se d’alguns d’aquests canvis.
Energia del Prat s’ha dotat de noves eines per millorar l’experiència de les persones usuàries, amb un reforç en l’atenció i el seguiment i una aposta per una comunicació el més clara i transparent possible perquè aquestes puguin entendre bé i treure el màxim profit de la seva participació en la comunitat. En aquest sentit, s’estan incorporant solucions tecnològiques especialitzades, com la plataforma de gestió i l’aplicació que la cooperativa Sàpiens -gestora del servei d’autoconsum- ha desenvolupat per a Energia del Prat. A més, s’ha ampliat l’equip professional perquè tothom trobi sempre la informació i l’acompanyament que necessiti i per ampliar l’abast del projecte.
Més energia per connectar amb més gent
Més enllà de les millores per a qui ja forma part de la comunitat, els assistents a les presentacions han pogut comprovar que Energia del Prat ha iniciat una nova etapa també pel que fa a la seva capacitat per arribar a moltes més persones. Gràcies a les cessions d’energia de l’Ajuntament i al desplegament de més instal·lacions fotovoltaiques pròpies, la comunitat ja té més energia neta, local i assequible per compartir amb la ciutadania i, a finals d’any, en disposarà d’encara més.
Per aquest motiu, després d’informar en dues sessions, dimarts i dimecres, a membres actuals de la comunitat, dilluns vinent, 22 de juny, la Casa de l’Energia acollirà una nova jornada per a persones que estan inscrites com a interessades a formar part d’Energia del Prat. Durant els propers mesos, s’organitzaran noves accions de difusió i comunicació per fer arribar a la ciutadania l’oportunitat de connectar-se a l’energia fotovoltaica generada a les teulades de la ciutat.
